Ik wil een marketing automation platform installeren.

Vraag een bedrijf met een marketing automation platform wat ze de volgende keer anders zouden doen en de kans is groot dat je een lang verhaal te wachten staat. Wij weten als geen ander wat je moet doen om te zorgen dat het gelijk de eerste keer goed gaat. Waar moet je beginnen? Welke software en vaardigheden heb je nodig? Welke strategie moet je volgen? Maak gebruik van onze ervaring en neem nu gelijk de juiste beslissing.

Wat staat je te wachten?


Verantwoordelijkheid en beleid

Enig idee wie verantwoordelijk wordt voor het platform? Wie gaat het beheren en gebruiken? Wie krijgt welke rechten? We helpen onze klanten met het beleid en de processen, zodat er een platform ontstaat dat zeer effectief is, maar ook juist beheerd wordt.

De IT afdeling

De relatie met IT kan uitdagend zijn. We helderen alle vragen op en werken samen met IT om tracking scripts en bestaande formulieren te integreren en zo nodig nieuwe formulieren te bouwen.

Heb je betrouwbare data?

Het grootste obstakel naar het succes van je marketing automation platform is de data die eronder ligt. We helpen je begrijpen wat je hebt en hoe je het kunt gladstrijken en verrijken, zodat je beter kunt segmenteren en effectiever bent in je uitingen.

85%

van de marketeers heeft niet het idee dat ze het maximale uit hun marketing automation halen.

Bron: SiriusDecisions

85% meer leads

77% meer conversies

van marketeers met marketing automation.

Bron: VB insight 2015

Integratie met CRM

Of je nu één of meer CRM systemen hebt, de systemen moeten op de juiste manier gekoppeld worden. Moet je één kant op of beide kanten op synchroniseren? Is er een risico dat de marketingdata het CRM vervuilt? Wij beantwoorden deze vragen en zorgen dat het CRM en marketing automation in elkaars verlengde werken, in plaats van elkaar in de weg zitten. 

Hoe zit het met de opstartperiode?

Waar begin je? Je wilt korte termijn resultaat, maar je weet dat je een lange termijn investering doet. We helpen je beslissen hoe je dit project aan moet vliegen. Waar mogelijk zetten we bestaande assets in en rollen we stapje voor stapje uit, in plaats van alles in één keer.

Training en opleiding

We geloven dat je het meest leert in de praktijk. Daarom komen we naast je zitten terwijl je bezig bent. Mocht het nodig zijn organiseren we klassikale trainingen om de juiste mensen op stoom te krijgen. En uiteraard springen we bij als we ergens handjes tekort komen.

Heb jij een marketing automation uitdaging?

Als jij je marketing automation gelijk goed op wilt zetten (of nu goed wilt maken) is er eigenlijk maar één nummer dat je moet bellen: die van ons.

Thies Kuijlman
Digital Marketing Strateeg

Succes met marketing automation gaat veel verder dan een stukje software. Het is een nieuwe manier van werken met vele betrokkenen en nieuwe processen

thies-kuijlman
verschil-maken-met-marketing-automation

De meeste bedrijven slagen er niet in om de waarde uit hun marketing automation platform te halen die ze hadden verwacht en slechts weinigen leveren de ervaring die de klant tegenwoordig verwacht. Lees hier hoe je wél het verschil maakt.

Klanten die we geholpen hebben


NVG-Logo
bizzdesign-logo
bvolve-logo
oi-logo
yenlo-logo