
12 voorbeelden van goede marketing content voor B2B
Veel bedrijven starten met content marketing, maar zien er vaak als een berg tegenop. Daarom hier 12 voorbeelden van goede marketing content voor B2B.
Veel bedrijven starten met content marketing, maar zien er vaak als een berg tegenop. Daarom hier 12 voorbeelden van goede marketing content voor B2B.
Steeds meer organisaties in de B2B maakindustrie zoeken naar manieren om nieuwe marketingmethoden toe te passen en inbound marketing is een van de toepassingen die binnen de maakindustrie goed kan werken, vooral omdat het zo mooi past bij de persoonlijke manier van zaken doen die binnen de maakbedrijven zo gewoon
Om je te helpen een business case te bouwen, ben ik op zoek gegaan naar feiten en cijfers voor het ontwikkelen van een goede contentstrategie. Succes!
Het woord thought leadership vliegt je aan alle kanten om de oren. Mooi verhaal, maar wat betekent dat dan "Thought leader"? Wat moet je ermee?
In 2004 werd inbound marketing ontwikkeld als gevolg van een simpele observatie: mensen kopen anders, maar bedrijven vérkopen niet anders.
Een contentstrategie ontwikkelen gaat niet om een enorm, formeel document. Het is een kwestie van de tijd nemen om je succes te bepalen.
Kijkend naar de B2B-maakindustrie blijft het nodig om te wijzen op de lange weg die nog te gaan is om buyer persona's in te zetten voor hun marketing.
Kort en goed worstelen veel Nederlandse maakedrijven op dit moment met hun marktbenadering. Zoveel werd ons tijdens de beide masterclasses wel duidelijk.
Deze statistieken helpen marketeers van B2B organisaties om hun senior management te overtuigen van de meerwaarde van inbound marketing.
Van alles wat je als marketeer moet doen vind ik SMART marketing doelen stellen het moeilijkst. Leer hier 6 stappen naar haalbare marketing doelen.