Het ontstaan van een tegendraads inbound marketing bureau

Al vroeg in mijn werkende bestaan, was ik verantwoordelijk voor de marketing, product ontwikkeling en sales van cloud software.

Er was toen nog niet echt sprake van structuur. We wisten alleen dat je waardevolle content moest maken. Dat is dus precies wat we deden. En we stuurden het de wijde wereld in, naar iedereen die het wilde horen en niet wilde horen. Dat maakte ook niet zoveel uit, als het maar geld opleverde.

We waren erg gedreven op geld verdienen. Zo snel en zo veel mogelijk. En dat ging ons ook steeds beter af.

Het was een van de leukste banen in mijn leven. Op dat moment kwam dat voor mijn gevoel door de enorme geld- en groeipotentie die er voor ons lag.

Terugkijkend op deze periode had het plezier in dit bedrijf helemaal niets met geld te maken. Naarmate we beter werden in marketing en echt gingen luisteren naar onze klanten, waren we met dit bedrijf het verschil aan het maken en dat gaf een enorme voldoening.

Ik realiseerde me dat de groei van het bedrijf het resultaat daarvan was en niet het doel.

Een duidelijke visie en ambitie

Ik ben The Inbound Marketing Company gestart om zoveel mogelijk B2B organisaties te helpen het verschil te maken. Vanuit de visie dat marketing en sales onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn.

Tegen alle inbound marketing goeroe's in, heb ik de overtuiging dat telefonisch contact een cruciale rol speelt in het commerciële succes van jouw bedrijf. Zeker bij complexe proposities blijft een lead een lead, zolang je niet de telefoon pakt om er een klant van te maken. En eenmaal aan tafel, moet je een verpletterende indruk maken om te winnen van je concurrentie.

Dat doe je met een combinatie van de juiste marketingstrategie, buyer persona's, website, marketingboodschap en inrichting van jouw commerciële apparaat.

Jij hebt de ambitie om het verschil te maken in jouw wereld, anders zou je dit niet lezen.

Wij hebben de ambitie om jou daarmee te helpen door een commercieel verlengstuk te zijn van jouw organisatie. En vooral te zorgen dat je het zo snel mogelijk weer zelf kunt.

Er staat een team van fantastische mensen voor je klaar staan met ervaring bij grote en kleinere bedrijven en we staan te popelen om voor je aan de slag te gaan.

- Thies Kuijlman

Ik heb het aantal websitebezoekers zien groeien van 200 naar bijna 3000 bezoekers per maand. Het aantal leads is gegroeid van 30 naar 150 per maand.
Roderick Schreuder
Roderick Schreuder
O&i Management Consultants

Ontmoet het IMC Team

Een team van getalenteerde en ervaren specialisten

Thies Kuijlman

Digital Marketing Strateeg

Nick Bazuin

Creative Director

Albert Mensinga

Interviewer en Content Specialist

Robin Busch

Art Director

Ilse Schuring

Sales Consultant

Henry Kundariya

Web Developer

Laura Schweig

Copywriter

KOM ONS VERSTERKEN

We zijn altijd in ontwikkeling en op zoek naar getalenteerde mensen om mee te werken.
Als ons verhaal je aanspreekt, horen we graag van je!

The Inbound Marketing Company

Goudzoeker 7
3162 XE RHOON

tel: 010 - 761 16 90
email: info@inboundmc.nl

Praat met ons mee